نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به نقش رسانهها، مدارس و مساجد در ترویج فرهنگ صرفهجویی انرژی و منابع، گفت: تمام کسانی که با مردم، در مساجد و مدارس ارتباط دارند، از ظرفیت بسیار بالایی برخوردارند تا الگوی صحیح مصرف را به مردم بشناسانند و آن را به یک فرهنگ عمومی تبدیل کنند.
۰۲ تير ۱۴۰۵ ۱۴:۳۲