اختصاص ۲۲ میلیارد ریال برای بهسازی معابر منطقه چهار قم
مدیر منطقه چهار شهرداری قم از اجرای طرح جدولگذاری و بهسازی باغچههای حاشیه معابر این منطقه با اعتبار ۲۲ میلیارد ریال خبر داد و گفت: این طرح هماکنون با پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصدی در حال اجراست.
۲۳ خرداد ۱۴۰۵ ۰۹:۳۷