پخش زنده
امروز: -
رییس انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان از دومین دوره نظرسنجی مردمی انتخاب برندهای محبوب خبرداد.
به گزارش واحد مرکزی خبر، سید محمد جعفری گفت : در دوره اول این نظرسنجی که سال گذشته در 41 گروه کالا و خدمات موردنیاز اقشار جامعه برگزار شد، حدود 700 هزار رأی از سراسر کشور جمع آوری و برندهای محبوب معرفی شد.
سید محمد جعفری گفت: نظرسنجی مردمی در گروه های مختلف کالا و خدمات مصرفی از ابتدای آذر به مدت 40 روز در سراسر کشور انجام می شود.
وی افزود: در این نظرسنجی، هواداران و مشتریان وفادار هر یک از برندها، ضمن اعلام حمایت و رای دادن به برندهای محبوب خود، زمینه انتخاب این برندها را به عنوان برند محبوب بازار ایران فراهم خواهند کرد.
جعفری با اشاره به اینکه شناسایی برندهای برتر محبوب مصرف کنندگان می تواند، زمینه اطلاع رسانی و آشنایی هر چه بیشتر مردم را با برندهای محبوب فراهم و به مصرف کنندگان در خریدهای بهتر کمک شایانی کند، تصریح کرد: این جشنواره به عنوان یک رویداد بزرگ ملی با مشارکت و حمایت جدی فراکسیون حمایت از حقوق مصرف کنندگان مجلس شورای اسلامی برگزار می شود.
جعفری از مردم به عنوان داوران اصلی انتخاب برندهای محبوب، درخواست کرد تا ضمن شرکت در این نظرسنجی و رای دادن به برندهای محبوب خود، زمینه انتخاب آنها را به عنوان محبوب ترین برندهای بازار ایران را فراهم آورند تا ضمن تقدیر از تلاش های شرکت های مذکور، زمینه خریدهای بهتر مبتنی بر این برندهای محبوب را برای دیگر هموطنان فراهم آورند.
محمد ناطق، دبیر اجرایی جشنواره برند محبوب نیز اظهار داشت: در پی برگزاری موفق اولین دوره نظرسنجی برندهای محبوب در سال 1392 دومین دوره نظر سنجی برندهای محبوب مردم از طریق چهار روش اینترنتی، پیامکی، حضوری و تلفنی در گروه های مختلف کالاو خدمات مصرفی مورد نیاز اقشار جامعه انجام می شود و در نهایت برگزیدگان طی مراسمی در روز 5 بهمن ماه امسال در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما معرفی می شوند. وی با اشاره به نتایج نظرسنجی سال 1392 گفت: در دوره اول این نظرسنجی که در 41 گروه کالا و خدمات موردنیاز اقشار جامعه برگزار شد، حدود 700 هزار رأی از سرتاسر کشور جمع آوری و بر اساس این آرا در هر گروه 2 برند به عنوان برندهای اول و دوم معرفی شد.
علاقه مندان به کسب اطلاعات در مورد جشنواره امسال یا اطلاع از نتایج نظر سنجی اولین دوره برند محبوب می توانند به نشانی www.IranTopBrands.org مراجعه کنند.
ناطق افزود: در این دوره با توسعه مدل اجرایی جشنواره، گروه های کالا و خدمات به حدود 80 گروه توسعه پیدا کرده است که بر اساس آرای مردمی، برندهای حایز بالاترین رای در هر گروه به عنوان برند محبوب معرفی خواهد شد.
وی اظهار داشت: در جشنواره امسال برند های برتر در حوزه کالاهای الکترونیک از قبیل تلفن و تلفن همراه، ماشین های اداری و وسایل صوتی- تصویری؛ بانک، بیمه و تجارت الکترونیکی؛ لوزام خانگی؛ سلامت و آرایشی؛ مسافرت، تفریح و سرگرمی؛ مواد خوراکی و نوشیدنی؛ مد و لوکس مشارکت دارد.
دبیر اجرایی جشنواره برند محبوب گفت: برندهای ملی و همچنین نمایندگی برندهای خارجی فعال در بازار ایران با ارایه مدارک مورد نیاز و بر اساس تناسب فعالیت با یک یا چند مورد از گروه های کالا و خدمات می توانند، قبل از اغاز نظرسنجی با ثبت اطلاعات برندشان در سایت جشنواره برای ثبت برند اقدام و در این نظرسنجی شرکت کنند.
وی از برگزاری "پیش همایش" اطلاع رسانی برنامه های جشنواره به برندها در هفته اول آذر خبر داد و گفت : به صاحبان همه برندها توصیه می شود تا ضمن اطلاع و همراهی با برنامه هایی که دبیرخانه جشنواره برای نظرسنجی تدارک دیده است، با اطلاع رسانی مناسب به مشتریان وفادار خود و دعوت از آنها به منظور مشارکت در نظرسنجی، هواداران را به اعلام حمایت از برند محبوب شان دعوت کنند.
همزمان با جشن پایانی این جشنواره، جوایز ارزشمندی نیز از طرف دبیرخانه جشنواره برای تعدادی از هواداران برندهای محبوب در نظر گرفته شده است.